Jotenkin tuli viikonloppuna mieleen se vanha vitsi, jossa mies kehuu olevansa kuin kuuluisa elokuvatähti. Lopulta paljastuu, ettei tosiaankaan ole mikään Brad Pitt - mutta nuolee kuin Lassie. Ensimmäisestä kuulemiskerrasta lähtien jo pelkkä ajatuskin on saanut kylmät väreet aikaiseksi.

Tosielämän Lassiet ovat onneksi olleet vähemmistönä. Viikonlopun Tappara kuitenkin todisti että näitäkin tapauksia löytyy, jopa yli nelikymppisistä miehistä.

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi miehet haluavat olla nenineen siellä missä muut munineen. Siksipä olin Tapparallekin ilmoittanut jo etukäteen, etten todellakaan halua mua nuoltavan. Ei siis onneksi edes yrittänyt tarjota suuseksiä, mutta  kylläkin nuoli mua. Naamasta.

Suuteleminen on mun mielestäni vieraan ihmisen kanssa jotenkin ällöä. Liian intiimiä. Saati sitten mitkään kielisuudelmat. En ole ikinä pitänyt suutelemisesta, vaikka kaikenlainen muu pussailu ja pureminen ja imeminen on varsin mukavaa. Silti, kesken panemisen, yritti mies suudella - ja aloitti sen nuolemalla puolet naamastani märäksi. Piiiiiitkiä veeeetoja puooooolelta toooooiselle... Toinen pää kuivahti samaa tahtia, mutta onneksi oltiin jo loppusuoralla muutenkin.

Jälkipyykissä mainitsi ainoaksi huonoksi puolekseni suuteluhaluttomuuteni. Muuten olin kuulemma mainiota seuraa, ja harmitteli kun asutaan näin kaukana toisistamme ja mulla on hankala elämäntilanne. Tai sitten vaan yrittää pedata saantia seuraavankin lapsettoman viikonloppuni kohdalle.