Terapeutti ja lääkäri olivat eilen istuneet asioideni ääressä, ja miettineet, mitä ihmettä oikein tekevät mun - ja mun lääkitykseni - kanssa. Lopputuloksena oli että Fluanxol jatkuu edelleen nykyisellään, ja rinnalle otetaan Lyrica 25mg. Ja tietty mun tapauksessani myös antihistamiini, kun näköjään saatan saada reaktion ihan mistä vaan.

Heräsin eilenaamulla viideltä. Olin kyllä mennyt nukkumaankin jo yhdeksältä, mutta silti. Syykin selvisi iltapäivällä, kun apteekkikäynnin jälkeen annostelin Lyricaa dosettiini; olin unohtanut ottaa iltalääkkeen. Joten kun lääkkeen unettavaa vaikutusta ei ollut, niin uni loppui "normaalin" nukkumismäärän jälkeen.

Vaikka tajusin, että iltalääkesatsi oli ottamatta, en tajunnut ottaa allergialääkettä erikseen vaan odotin kiltisti iltalääkeaikaa. Ja kun antihistamiini on iltalääkkeissä myös, niin iltapala-aikaan kutisin jo ihan urakalla. Lisää valokuvatodistusaineistoa mahdolliselle tulevalle lääkärikäynnille.

Muutenkin tuntuu siltä, kuin en ihan niin väsynyt enää olisi, kuin välittömästi nykyisen lääkkeen aloituksen tai annostuksen nostamisen jälkeen. Eilenkin selvisin jopa ilman päiväunia! Tänään tosin otin vajaan tunnin torkut, ja onneksi olin laittanut kellon soimaan, muuten olisi jäänyt poika hakematta ajalleen kotiin.

Lyrican vaikutusta on vaikea mennä sanomaan vielä puolen vuorokauden jälkeen. Olen kuitenkin ollut tänään reipas, käyttänyt mummoa kaupassa, skannannut pakollisia papereita  - ja lyhentänyt kahdet housut! Verkkokaupan paketti siis saapui, ja uusi kone oli juuri niin perushelppo käyttää kuin toivoinkin. Ei noista kyllä kovin kauniita tullut, mutta luotan siihen ettei kukaan tutki lahkeitani niin tarkkaan. Ja voinpahan kerrankin sanoa, että tein ihan itse!