"Satutko muistamaan kuka mä olen?" oli vastaus naapurikylän miehelle lähettämääni deittiviestiin. Ylimääräisen sydämentykytyksen jälkeen viestitin, etten valitettavasti muista, ja kysyin pitääkö kovastikin hävetä. Ei kuulemma tarvinnut.

Hetken tenttauksen jälkeen selvisi, että tämä mies on asunut lapsuudenkotini naapurissa yli 20 vuotta sitten ennen kuin muutti omilleen. Ja kun kyseessä on itseäni yli 10 vuotta vanhempi mies, olen ollut juuri ala-astetta aloittelemassa kun ollaan viimeksi nähty. Muisti nimeni, ja kehtasi vielä väittää että olen edelleen saman näköinen kuin silloin 80-luvun loppupuolella.

Itse epäilin, että mun on varmaan sitten turha yrittää vikitellä, kun kerta nähnyt mut silloin kauhukakarana. Mies kuitenkin ilmoitti, että on hakemassa lähinnä seksiseuraa, ja kysyi haluaisinko olla pieni naapurintyttö "kun kerta näytätkin niin nuorelta (20+)". Kehunahan tuo oli pakko ottaa.

Vaan siihenpä se sitten jäi - viikonlopulle oli luokkakokousta ja vaikka mitä niin ettei mua voinut tavata. Jatkosta ei ole mitään suunnitelmia, enkä tiedä haluaako edes tavata, vaikka kerroinkin että ensisijaisesti etsin parisuhdetta mutten poissulje seksisuhdettakaan kunhan kumpikin on selvillä siitä missä mennään. Kait se on hänkin sitä mieltä, että markkinoilta löytyy niitä paremminkin pidettyjä yksilöitä.

Muutoin deittirintamalla on turhauttavan hiljaista. Rontti elää omassa hattarasuhteessaan, Starasta ei ole kuulunut mitään joten on oletettavasti kihloissa tuoreen valloituksensa kanssa edelleen, ja Tapparalla on ollut jo useammatkin treffit sen jälkeen kun tavattiin. Ei sillä, että pitäisi kirjaa tai mitään, mutta voisiko tännekin lähettää joku jotain sutinaa, kiitos!